de situatie bij kruispunt heemskerk

In dit geval zou de inzet zich dus voornamelijk richten op het lokale verkeer. Het overige verkeer zou namelijk door middel van de navigatieaanpassingen met Livia al worden weggehouden van het werkvak. Om het doel te bereiken en dus lokaal verkeer niet naar het werkvak te laten rijden, werd besloten om zowel een online campagne als DIB-meldingen in te zetten. Eerstgenoemde zou draaien op drie verschillende platformen, namelijk: Facebook, Instagram en Google.

Heemskerk

1 maand

Gemeente Heemskerk

Binnenstedelijk

01. ONLINE INFORMATIE VOORZIENING

Om de berichtgevingen via social media zou goed mogelijk te laten aanslaan bij de omgeving, werd er van tevoren een doelgroeponderzoek uitgevoerd. Aan de hand van de drie meest voorkomende leefstijlen werden er vervolgens teksten opgesteld. De platformen kozen vervolgens welke tekst het meest van toepassing is op een desbetreffende gebruiker. Dit met als doel om de boodschap en bijbehorende informatie op een manier over te brengen die het best zou passen bij diegene, waardoor er ook eerder positief opvolggedrag getoond zou worden. Deze teksten en berichten werden getoond in een bepaald targettingsgebied. Al het woon-, werk- en reisverkeer dat zich in dit gebied zou bevinden, kon vervolgens de berichten in hun tijdlijn verwachten. Op deze manier zorgden we ervoor dat de berichten enkel te zien zouden zijn voor de doelgroep die we wilden bereiken, namelijk de lokale omgeving.

Testimonials

WAT DE OPDRACHTGEVER ZEGT

De resultaten

De resultaten die we behaald hebben met de inzet van onze diensten.

677405

weergaves via social media

66000

unieke personen bereikt

533682

weergaves Google Ads

1318

kliks op advertentie

Heb jij binnenkort ook een project?

GERELATEERDE DIENSTEN

DDO

Digitale omgevingscommunicatie

DIB's

Digitale Informatiebakens

LIVIA

Navigatiebeïnvloeding

  • Start
  • Diensten
  • Projecten
  • Over ons
  • Nieuws
  • Contact